...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...bye-bye Thomas Cup...

2
salam semua..
peh,lenguh giler badan aku ari nie..tangan kiri ase cam nk tercabut..nie la bahananya akibat overacting masa men badminton semalam..konon-konon semangat piala thomas la..ceh..pe pun,piala thomas dah pon berakhir..dan seperti yang dijangka, team China skali lagi berjaya jadi champion..aku sempat la jugak tgk game antara china vs indon semalam..pada aku, lin dan mmg teror gile lah..selambe badak je dititiknye taufik hidayat..same la jugak masa dia lanyak dato lee chong wei..ntah makan ape la si lin dan tue,aku pon tak taw..teror semacam je..tp kan,semalam team indon bagi tentangan yg sengit gak kt china..aku enjoy gile tgk game beregu..ni 1st time sebenarnya aku tgk beregu indon tue men..yg paling menarik perhatian aku adalah aksi lincah markis kido (tol ke ejaan nama dia nie ek?)..mak aii,x padan dengan pendek,tp smash kaw-kaw punya laju..

ape pun, team malaysia tetap dihati..walaupun team kita gagal lagi dalam misi nk menang piala thomas, tp ok lah,dpt men sampai separuh akhir..aku rase klu team kita lawan ngn korea masa separuh akhir,insyaallah kot leh layak sampai final..tp apakan daya,leh plak jumpa china..tp, tue la kan,team kita btol2 kekurangan player muda la..payah la mcm nie..so, kepada persatuan badminton malaysia,hope dapat buat sesuatu..mudah-mudahan lagi 2 tahun, team negara kita ade pasukan yg mantap untuk menang piala thomas..nie asyik-asyik china je menang..bengang pon ade..

~MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA~
MALAYSIA BOLEH


~from taiping with love~

2 comments:

kella said...

yup! minta2 lepas ni, ramai la perintis2 muda malaysia yang bakal menaikkan nama Malaysia semula! 2 tahun lagi! rampas kembali Thomas itu!
urrhgghh!

salam singgah sini! :)

5zal said...

tq sbb singgah...same la ek harapan kite..

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers