...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...home made choc by FARIHAH...

0
salam petang utk semua..ok,untuk entri kali nie,aku nk promosikan satu shopblog milik sahabat aku iaitu FARIHAH a.k.a AYANG..actually FARIHAH ni adalah rakan sekolah aku masa kat SMTLC (teknik lebuh cator,ipoh)..si awek manis ni kini menetap dan bekerja di KL..

FARIHAH nie baru aje lahirkan blogshop dia lebih kurang 2 minggu lepas..tujuan si FARIHAH nie wujudkan blogshop adalah untuk memperkenalkan produk@bisnes yg sedang diusahakan, iaitu HOME MADE CHOCOLATE..kalau korang nk tahu, FARIHAH nie lah org yg bertanggungjawab menyediakan coklat yg aku jadikan decoration sempena anniversary aku..blogshop FARIHAH nie bersedia menerima tempahan coklat bagi sesape yg nk jadikan coklat sebagai hadiah utk majlis harijadi,pertunangan dan mcm2 majlis lagi la..dan yg paling penting, harga yang ditawarkan amat2 berpatutan tau..

untuk maklumat lanjut tentang HOME MADE CHOCOLATE nie,korang leh le terjah ke blogshop si FARIHAH nie ye.. klik di sini HOME MADE CHOC


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers