...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...tiba-tiba...

4
POLITEKNIK UNGKU OMAR , IPOH PERAK...secara tiba-tiba nama tempat nie bermain-main dlm kepala otak aku..tiba-tiba jugak semua kenangan suka duka yg aku lalui masa menjadi salah seorang penghuni tempat nie muncul depan mata..mcm ade org wat live show plak..semua nie terjadi gara-gara aku terpandang logo warna kuning yg tersgt2 la aku kenai kt blog CIK ADA..selidik punya selidik, upernye CIK ADA nie penghuni tempat tue upernya..pe pun,terima kasih kepada CIK ADA nie sbb ingatkan aku kembali pada tempat yg penuh berjasa kepada aku..kt cni la aku belajar tentang HIDUP, belajar utk jadi MANUSIA, dan belajar utk memiliki segulung diploma..

...PUO, TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA...


~from taiping with love~

4 comments:

Usy@M^^ said...

cme ler bljr kt PUO....

AdaForever said...

hehe..alamak malunyer..cik faizal wat cite kt cini..hehe..=)

Amirah Najihah said...

saya pun sayang tempat belajar saya! hehehe..
kenangan banyak..

btw dah follow kamu..im the lucky 34th person.heheh..

follow me back ye:D

5zal said...

tq for following me Amirah..

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers