...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...sesi qada...

0
ari nie jari-jemari aku memang gatal gile nk tulis entri..sebab dah 2 ari aku x postkn pe2 entri..so,ari nie aku nk qada balik..2 hari lepas sibuk ngan anniversary aku..tue yg x sempat nk wt ape2 entri..smlm plak aku demam terok beb..adoi,cam nak pecah kepala asenye..tue yg xlh nk tulis pe2 entri tue..nk bukak mata pon seksa,ni kan pulak nk taip entri..x bleh blah..entri pasal anniversary tue pon baru ari nie aku tulis..disebabkan semalam aku demam,so ari nie aku telah isytiharkan MC terhadap diri aku..huhuhuhuhuhu..ekcely,aku ni bukan saje2 tau amik MC..ari nie wife aku de final exam utk last paper dia kt Uitm Sri Iskandar..so,aku kena temankan wife aku g exam..so,aku dengan pasrah n rela hati mengorbankan rm10 utk bli MC..hehehehehehe..so,malam ni aku akan berangkat pulang ke JB..adoi,busan sungguh la nk balik JB..tp, nk wat camne kan,punca rezeki aku kt sana..hidup kena diteruskan..walau mcm mana pon,aku sgt2 puas hati sbb segala yg aku rancangkan utk anniversary aku berjalan lancar..


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers