...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...tarikh-tarikh HARI IBU di seluruh dunia..

0
ASSALAMUALAIKUM...
asenye mesti korang semua dah tau kn yg hari AHAD nie adalah HARI IBU....ape!!!! ade jugak yg x taw...waduh-waduh...kepada yg x taw tue,sila ingat tarikh nie ye ..beso2 aku tulis nih,nk bg korg ingat.. 9 MEI 2010 @ AHAD MINGGU KE-2 DALAM BULAN MEI SETIAP TAHUN...

Bercerita pasal HARI IBU nie, td aku telah menjelajah ke satu BLOG dan telah menjumpai sesuatu yg aku x penah tau (aku rasa korang pon xtau kot benda)...trimas kepada penulis BLOG ini atas info tersebut..aku ingatkan selama nie HARI IBU disambut oleh satu dunia pada 9 Mei setiap tahun..rupanya TIDAK!!!!...rupenya banyak tarikh utk sambutan HARI IBU nie..so, kt cni aku nk sharekan tarikh-tarikh sambutan HARI IBU..info nie aku ase mungkin berguna bagi sesape yg bakal@tinggal kat oversea nun..check it out...

9 Mei 2010 (atau lebih tepat lagi.. adalah pada Ahad minggu kedua dalam bulan Mei)
bagi negara MALAYSIA, Anguilla, Aruba, Australia, Austria, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Belgium, Belize, Bermuda, Bonaire, Brazil, Brunei, Bulgaria, Canada, Chile, China, Colombia, Croatia, Cuba, CuraƧao, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Ecuador, Estonia, Finland, Germany, Ghana, Greece, Grenada, Honduras, Hong Kong, Iceland, India, Italy, Jamaica, Japan, Latvia, Malta, Myanmar, The Netherlands, New Zealand, Pakistan, Peru, Philippines, Puerto Rico, Singapore, Slovakia, South Africa, St. Lucia, Saint Vincent and the Grenadines, Suriname, Switzerland, Taiwan, Trinidad and Tobago, Turkey, Ukraine, United States, Uruguay, Venezuela, Zimbabwe

1 Mei 2010 (Ahad pertama dalam bulan Mei) bagi negara Hungary, Lithuania, Portugal, Spain

29 Mei 2010 (Ahad terakhir dalam bulan Mei) bagi negara Algeria, Dominican Republic, France,Haiti, Mauritius, Morocco, Sweden, Tunisia.

22 Mac 2010 bg negara Ireland, Nigeria, United Kingdom

12 Ogos 2010 bg negara Thailand yang juga merupakan tarikh lahir Queen Sirikit

22 Disember 2010 di Indonesia…

~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers