...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...aku susah hati...

3
salam semua..
ari nie aku tersangat susah hati dengan keadaan wife terchenta aku yg nun jauh di perak..hari nie dah 2 hari wife terchenta aku x pegi keje sebab sakit kepala..aku terkilan sgt sebab x dapat ada disisi wife terchenta dikala insan tersayang aku tue tgh mengalami alahan sebab pregnant..sian kt wife terchenta aku..kalau boleh,biar aku je yg alami semua alahan tue..xpe,aku sanggup, janji wife terchenta aku sihat..aku nie klu boleh mmg nk sgt dok dekat ngn wife terchenta aku tue,bantu dia bila jadi time-time mcm nie..ari nie wife terchenta aku kena pegi check kandungan dia yg dah nk masuk 4 bulan kt klinik kesihatan..sampai sekarang aku masih xde kesempatan nak temankan wife aku g wat checking..sedih toi hati aku..aku tingin btoi nk lalui semua tue..mcm suami-suami yg len..tp nk buat mcm mana,aku dok jauh dari wife terchenta aku..aku kt johor,wife aku plak kt perak..mungkin nie dugaan untuk aku dan wife terchenta..semoga aku dan wife terchenta tabah dlm hadapi dugaan nie..amin..

p/s: bila la pihak pengurusan kt putrajaya tue nk luluskan permohonan aku untuk berpindah nie?..adoiii...

3 comments:

NurSya said...

alahai..sdehnye..smoge sumenye aek2 shj
:)

p/s --> hope dpt baby2 yg cumel2 lotei..heheh..;)

5zal said...

nak wat camne kan..harap2 sgt semua akan ok..tq Nuraisyyah..

Aidi-Safuan said...

seminggu sekali balik la perak. :)

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers