...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...showdown 2010...

0
salam semua...
pernah x korang tgk rancangan 'Showdown 2010'???mungkin ramai kot yg x pernah dengar@tengok rancangan nie..sebab aku tau,ramai yg lebih minat tgk AF8..toi dak..ok2,kepada sesape yg xtaw ape kebenda la 'Showdown 2010' nie,meh aku nk citer secara ringkas la ek.. 'Showdown 2010' nie sebenarnya satu rancangan realiti tv gak cam AF tue..tp nie bukan rancangan realiti utk nyanyian, tp special untuk tarian berkumpulan..Rancangan nie bersiaran secara 'live' pada setiap hari rabu jam 9.30 malam kat tv8..melibatkan sebanyak 12 kumpulan@crew pada permulaannya..tp sekarang nie dah tinggal 9 crew aje yg masih bertahan..mungkin sebab rancangan nie kt tv8,so ramai yg xtaw..cuba klu rancangan nie tayang kt astro@tv3,gerenti ramai tau kan..



aku mmg ske giler tgk rancangan nie..bukan ape,aku ske la tgk movement tarian yg peserta-peserta dia create..mmg smart giler..antara kumpulan@crew yg mmg aku tabik spring adalah Wakaka Crew, Floor Fever dan Giller Battle Crew..every week mmg aku tertunggu2 punya la 3 crew nie perform..mmg unik beb tarian diaorang..kreatif gile..tambah2 pulak minggu nie tema untuk persembahan diaorang adalah Micheal Jackson..so,mmg best la performance every crew untuk minggu nie..semua style ala-ala MJ..peeewittttt...

dan untuk tema next week plak adalah tema retro 70-an..peh,aku gerenti la next week punya performance dr crew2 yg bertanding gerenti gempak la..mesti ade punya la yg rambut ala alleycats..hahahahaha..dan yang pasti, Wakaka Crew, Floor Fever dan Giller Battle Crew gerenti buat performance yg best punya la..every week performance diaorang nie mmg x hampakan aku..kire x rugi la aku skip utk men futsal semata-mata nk tgk diaorang nie..hehehehehe..

so,klu korang pun nk rasa apa yg aku rasa masa tgk show nie,next week hari rabu, jam 9.30 malam,make sure korang tgk tv8 k..mana2 area yg xdpt siaran tv8,x dapet la den nk nolong ye..


~from taiping with love~

0 comments:

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers