...r@k@n nI@g@ t@ukE BloG...

@nd@ @d@L@h pEngUnJuNg yG kE:


...tolong bagi idea, boleh?...

3
salam semua..
kawan-kawan,aku nk mintak tolong sket boleh x?..sudilah kirenya korang tolong sumbangkan sedikit idea kt aku untuk ambil gambar bersama kereta kesayangan aku, iaitu Proton Saga BLM ku..huhuhuhhu..sebenarnya aku nk join peraduan SAGA SNAP & WIN...grand prize dia RM25k tue kawan2..sapo xmau kan..mana nk tau kot2 ade rezeki anak la katakan..so,kot2 la korang ade idea yang baek punya style2 untuk posing ngan kereta aku tue,kasi tau la ek..pe orang kata, Sharing Is Caring..hehehehehe..

andaikata klu aku berjaya la menang contest nie,aku xkan lupakan le kepada orang yg bagi idea kt aku tue..confirm la ader something utk pemberi idea tue..hehehehe..

SO,APE LAGI, MOH LE KITE BAGI IDEA!!!


~from taiping with love~

3 comments:

نورول فريده said...

http://2.bp.blogspot.com/_dx6ymKT5K2Q/SX24ZWYdwHI/AAAAAAAAAoM/U27oi3vSqfY/s1600-h/2+copy.jpg

cuba buat mcm dalam gambar ni :)

credit to : aizulmarcello

5zal said...

fieyda: hmmm,cam best jer posing nie...

نورول فريده said...

cuba lah ,
mana tahu bleh menang !
goodluck howkeyy !

Post a Comment

...rEpoRt kEsIh@t@n...

Daisypath Anniversary tickers